Eline Stolk, Manager Customer Care bij SuperBuddy
‘SuperBuddy zit momenteel nog in een startup-fase, maar dit kan snel veranderen. Drie jaar geleden zijn we begonnen met SuperBuddy. Vanaf het moment dat we begonnen zijn we constant bezig om onszelf te vernieuwen. Ons team bestaat uit een jonge groep mensen, bij wie innovatie en creativiteit voorop staat. Wij zijn gedreven door technologie, maar de persoonlijke verbinding met de klant staat bij ons altijd centraal. Onze processen zijn geboren vanuit de klantgedachte. Wij hebben voor Welisa gekozen, omdat Welisa deze klantgedachte onderstreept.’
Wij komen bij Welisa terug, omdat ze niet denken in problemen maar in oplossingen.
Welisa & SuperBuddy
‘Juist omdat we een start-up zijn, hebben wij goed nagedacht over hoe wij een zo goed mogelijke klantgerichte organisatie kunnen neerzetten. Wij hebben via een gedegen marktonderzoek bepaald welk CRM-systeem het beste bij SuperBuddy zou passen. Salesforce kwam daarbij als beste uit de test. Vervolgens gingen we op zoek naar een implementatiepartner die snel kan schakelen, ervaring heeft met Salesforce en past bij een start-up. Dat is Welisa. Het is fijn om te schakelen met iemand die je business begrijpt, buiten de lijntjes durft te denken en kritische vragen niet uit de weg gaat. Deze professionaliteit was zeer waardevol voor SuperBuddy.’
In een paar weken klaar voor gebruik
‘Aftersales is voor SuperBuddy een belangrijk instrument om klantgegevens en -wensen goed in kaart te brengen. Daarom bellen we iedere klant een kwartier nadat hij de boodschappen heeft ontvangen. We vragen naar de ervaring, of de boodschappen de juiste zijn, wat beter kan. De uitkomsten leggen we vast in Salesforce. Deze toepassing is ingericht en geïmplementeerd door Welisa in een paar weken tijd. We kunnen daardoor analyseren wat goed gaat in het bedienen van onze klanten, maar we zien ook wat we kunnen verbeteren.’
Roadtrip geeft duidelijkheid
‘Welisa heeft ons geholpen met inzicht in onze klant. Ideaal tijdens het traject met Welisa is de roadtrip, die altijd te volgen is via de Welisa Community: daarin staan alle wensen, acties, taken en de planning, zodat wij precies op de hoogte zijn van de voortgang en zelf kunnen bijdragen aan het resultaat. Ook kunnen we direct communiceren met de developers. Voor dit jaar staat er nog meer op de agenda betreft Salesforce. Wij komen bij Welisa terug, omdat ze niet denken in problemen maar in oplossingen.’