• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • NL
  • EN
  • Support

Kies je branche

  • Maakindustrie
  • Hightech
  • Food & retail
  • Installatie en bouw
  • Automotive
  • Logistiek

Onze expertise

  • Salesforce Consultancy
  • Salesforce Implementatie
  • Salesforce Development

Partner in

  • Salesforce Summit Partner
  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • IT partner
Onze oplossingen
  • AI / Agentforce
  • Automotive Cloud
  • CPQ
  • Custom development
  • Data Cloud
  • Experience Cloud
  • Field Service
  • Manufacturing Cloud
  • Marketing Cloud Account Engagement
  • MuleSoft
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Tableau
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Over ons
  • Branches
  • Expertise
  • Salesforce Solutions
  • Werken bij
  • Blog
  • Contact
  • Menu
Sales Cloud consultant werkt achter een bureau

Service Cloud

KLANT IS KONING

Een hoge klanttevredenheid? Alle communicatie op één plek? Mis geen reactie meer en breng jouw klantenservice naar een hoger niveau met Salesforce Service Cloud.

Alle kanalen gekoppeld

Of klanten nu vragen stellen via e-mail, telefoon, chat of social media; Salesforce ServiceCloud brengt alle servicevragen samen in één overzichtelijk portaal. Van daaruit kun je makkelijk verzoeken toewijzen aan medewerkers en de status van de afhandeling monitoren. Zo kunnen ook collega’s die de telefoon aannemen je klant altijd vertellen wat de status is van hun serviceverzoek. Doordat alle serviceverzoeken op één plek binnenkomen, kun je bovendien beter analyseren waar veelvoorkomende pijnpunten voor klanten zitten.

Automatische workflows

Met Salesforce ServiceCloud stel je eenvoudig automatische reacties op voor servicemeldingen. Zo krijgt een klant altijd snel een eerste terugkoppeling. Je kunt ook geprioriteerde workflows inrichten voor klanten met een SLA, waardoor je makkelijker kunt voldoen aan afgesproken servicetermijnen.

Klantportaal met kennisbank

Wil je klanten sneller en beter helpen? Richt dan een klantportaal met kennisbank in. Daarin kunnen klanten zelf de antwoorden vinden op veelgestelde vragen of bijvoorbeeld technische documentatie inzien. Zo buig je service om naar selfservice. De kennisbank is ook waardevol voor jouw servicemedewerkers zelf. Met de informatie uit de kennisbank hoeven ze specialisten in jouw organisatie minder te belasten voor de afhandeling van serviceverzoeken.

Portretfoto Diede

Diede

Tevreden klanten!

Contact

Meer informatie

Over ons Solutions Expertise

+31 85 130 49 35 info@welisa.com

Citadel 28-3, 3905 NK Veenendaal

Logo van LinkedIn

Expertise

  • Salesforce Consultancy
  • Salesforce Implementatie
  • Salesforce Development

Partner in

  • Salesforce Summit Partner
  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • IT partner
Contact

 

Salesforce Summit Partner logo
Afbeelding met tekst 'FD Gazellen winnaar 2021, 2022, 2023 en 2024'
  • Linkedin
  • Instagram
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy
Scroll naar bovenzijde