• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • NL
  • EN
085 – 130 49 35
Onze oplossingen
  • Marketing Cloud
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Experience Cloud
  • Tableau
  • Pardot
  • Field Service Lightning
  • CPQ
  • Manufacturing Cloud
  • OrderCentral
  • Custom Development

Onze services

  • Strategie & advies
  • Ontwerp & implementatie
  • Integraties & development
  • App development
  • Training & adoptie
  • Managed services & support

Partner in

  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • Salesforce partner Europa

Kies je branche

  • Manufacturing
  • Sustainable Energy
  • Health & life
  • Automotive
  • Technology
  • Retail

Hierboven open je per branche een user case. Check alle klantverhalen via ‘cases’ in het hoofdmenu.

Resources

  • Salesforce implementatie
  • Salesforce training
  • Support
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Solutions
  • Services
  • Cases
  • Welisa
  • Vacatures
  • Blog
  • Contact
  • Menu
  • Kennis maken?
  • Service Cloud

    Is het steeds lastiger om een hoge klanttevredenheid vast te houden? En ontbreekt het je aan overzicht omdat vragen, klachten en serviceverzoeken versnipperd via steeds meer kanalen binnenkomen? Service Cloud van Salesforce geeft je weer grip op service, waardoor je klanten, dealers en partners op tijd en adequaat kunt ondersteunen. Ook als je hard groeit.

    Alle kanalen gekoppeld

    Of klanten nu vragen stellen via e-mail, telefoon, chat of social media; Salesforce ServiceCloud brengt alle servicevragen samen in één overzichtelijk portaal. Van daaruit kun je makkelijk verzoeken toewijzen aan medewerkers en de status van de afhandeling monitoren. Zo kunnen ook collega’s die de telefoon aannemen je klant altijd vertellen wat de status is van hun serviceverzoek. Doordat alle serviceverzoeken op één plek binnenkomen, kun je bovendien beter analyseren waar veelvoorkomende pijnpunten voor klanten zitten.

    Automatische workflows

    Met Salesforce ServiceCloud stel je eenvoudig automatische reacties op voor servicemeldingen. Zo krijgt een klant altijd snel een eerste terugkoppeling. Je kunt ook geprioriteerde workflows inrichten voor klanten met een SLA, waardoor je makkelijker kunt voldoen aan afgesproken servicetermijnen.

    Klantportaal met kennisbank

    Wil je klanten sneller en beter helpen? Richt dan een klantportaal met kennisbank in. Daarin kunnen klanten zelf de antwoorden vinden op veelgestelde vragen of bijvoorbeeld technische documentatie inzien. Zo buig je service om naar selfservice. De kennisbank is ook waardevol voor jouw servicemedewerkers zelf. Met de informatie uit de kennisbank hoeven ze specialisten in jouw organisatie minder te belasten voor de afhandeling van serviceverzoeken.

    Sales Cloud Marketing Cloud Experience Cloud

    Jan Hein van de Kuil

    Wil je meer weten over Service Cloud?

    Bel +31 85 – 130 49 35
    Stuur een bericht
    • Welisa
    • Contact
    • Kennis maken?
    • Linkedin
    • Instagram
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
    Scroll naar bovenzijde