• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • NL
  • EN
085 – 130 49 35
Onze oplossingen
  • Marketing Cloud
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Experience Cloud
  • Tableau
  • Pardot
  • Field Service Lightning
  • CPQ
  • Manufacturing Cloud
  • OrderCentral
  • Custom Development

Onze services

  • Strategie & advies
  • Ontwerp & implementatie
  • Integraties & development
  • App development
  • Training & adoptie
  • Managed services & support

Partner in

  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • Salesforce training

Kies je branche

  • Manufacturing
  • Health & life
  • Automotive
  • Technology
  • Retail

Hierboven open je per branche een user case. Check alle klantverhalen via ‘cases’ in het hoofdmenu.

  • Contact
  • Support
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Solutions
  • Services
  • Cases
  • Welisa
  • Vacatures
  • Blog
  • Contact
  • Menu
  • Kennis maken?
  • Salesforce Service Cloud

    Nieuwe klanten aantrekken is moeilijk, maar ze behouden als klant is ook niet iets waar je te licht over moet denken. Klanten verwachten immers steeds meer van je en willen graag snel geholpen worden. Goede klantenservice is daarbij essentieel! Salesforce Service Cloud kan je hierbij helpen. Service Cloud is een op cloud gebaseerde klanten support toepassing, gebouwd op het Salesforce platform. Het helpt je bedrijf bij het bieden van snelle en persoonlijke klantenservice, zodat je snel kan inspelen op de behoeften van de klant. 

    Snel inspelen op de klantbehoeften

    Salesforce Service Cloud helpt de relatie met je klant of partner te verbeteren. De online klantenservice-oplossing verzamelt klachten, vragen en verzoeken van de klant – vanuit verschillende kanalen – in één omgeving. Alle vragen en klachten die binnenkomen via onder andere chats, social media of email worden dus in één omgeving bewaard: de Salesforce Service Cloud.

    Vanuit de Service Cloud kunnen medewerkers vanaf elk apparaat en via elk kanaal snel en persoonlijk reageren op klantvragen en snel inspelen op de behoeften van de klant.

    Efficiënter werken met Service Cloud

    Door de geavanceerde functies binnen Service Cloud worden cases en klantvragen sneller opgelost. Ieder klantcontact is immers vastgelegd en alle informatie en gegevens zijn via het dashboard gemakkelijk in te zien voor alle medewerkers. 

    De specialisten van Welisa helpen je graag met het optimaal inzetten van Service Cloud voor jouw bedrijf. Om te kijken hoe Service Cloud de meest toegevoegde waarde voor jouw bedrijf creëert, kijken we onder andere naar de doelstellingen van jouw bedrijf en de sector waarin je actief bent. Wij nemen alles voor je uit handen en verzorgen de inrichting van Service Cloud op het Salesforce platform. Met behulp van trainingen helpen we je medewerkers op weg bij het gebruik van Service Cloud, zodat zij effectief en productief te werk kunnen gaan.

    Sparren over Salesforce Service Cloud?

    Wil je weten hoe Service Cloud voor jouw organisatie ingezet kan worden? Onze specialisten denken graag met je mee. Neem vrijblijvend contact met ons op als je vragen hebt. Wij helpen je graag verder!

    Delen
    • Deel via Facebook
    • Deel via Twitter
    • Deel via Linkedin
    • Delen via E-Mail
    Meer weten? neem contact op met Welisa!

    Ontdek wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen

    Contact

    • Welisa
    • Contact
    • Kennis maken?
    • Linkedin
    • Instagram
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
    Scroll naar bovenzijde
    Stuur een bericht

    Of bel: 085 – 130 49 35

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.