Salesforce Service Cloud
Nieuwe klanten aantrekken is moeilijk, maar ze behouden als klant is ook niet iets waar je te licht over moet denken. Klanten verwachten immers steeds meer van je en willen graag snel geholpen worden. Goede klantenservice is daarbij essentieel! Salesforce Service Cloud kan je hierbij helpen. Service Cloud is een op cloud gebaseerde klanten support toepassing, gebouwd op het Salesforce platform. Het helpt je bedrijf bij het bieden van snelle en persoonlijke klantenservice, zodat je snel kan inspelen op de behoeften van de klant.
Snel inspelen op de klantbehoeften
Salesforce Service Cloud helpt de relatie met je klant of partner te verbeteren. De online klantenservice-oplossing verzamelt klachten, vragen en verzoeken van de klant – vanuit verschillende kanalen – in één omgeving. Alle vragen en klachten die binnenkomen via onder andere chats, social media of email worden dus in één omgeving bewaard: de Salesforce Service Cloud. Vanuit de Service Cloud kunnen medewerkers vanaf elk apparaat en via elk kanaal snel en persoonlijk reageren op klantvragen en snel inspelen op de behoeften van de klant.
Efficiënter werken met Service Cloud
Door de geavanceerde functies binnen Service Cloud worden cases en klantvragen sneller opgelost. Ieder klantcontact is immers vastgelegd en alle informatie en gegevens zijn via het dashboard gemakkelijk in te zien voor alle medewerkers. De specialisten van Welisa helpen je graag met het optimaal inzetten van Service Cloud voor jouw bedrijf. Om te kijken hoe Service Cloud de meest toegevoegde waarde voor jouw bedrijf creëert, kijken we onder andere naar de doelstellingen van jouw bedrijf en de sector waarin je actief bent. Wij nemen alles voor je uit handen en verzorgen de inrichting van Service Cloud op het Salesforce platform. Met behulp van trainingen helpen we je medewerkers op weg bij het gebruik van Service Cloud, zodat zij effectief en productief te werk kunnen gaan.