• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • NL
085 – 130 49 35
Onze oplossingen
  • Marketing Cloud
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Experience Cloud
  • Tableau
  • Pardot
  • Field Service Lightning
  • CPQ
  • Manufacturing Cloud
  • OrderCentral
  • Custom Development

Onze services

  • Strategie & advies
  • Ontwerp & implementatie
  • Integraties & development
  • App development
  • Training & adoptie
  • Managed services & support

Partner in

  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • Salesforce training

Kies je branche

  • Manufacturing
  • Health & life
  • Automotive
  • Technology
  • Retail

Hierboven open je per branche een user case. Check alle klantverhalen via ‘cases’ in het hoofdmenu.

  • Contact
  • Support
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Solutions
  • Services
  • Cases
  • Welisa
  • Vacatures
  • Blog
  • Contact
  • Menu
  • Kennis maken?
  • Marketing Cloud

    Vandaag ben je druk. Maar hoe zit dat over drie maanden of een half jaar? Heb je dan extra handen nodig, moet je nu al je inkoopvolumes opschroeven of de productiecapacteit uitbreiden? Met Marketing Cloud van Salesforce beheer je al je marketingkanalen vanuit één platform en kun je gericht sturen op basis van nauwkeurige forecasts.

    #1 Integrale customer journeys

    Met Marketing Cloud heeft jouw marketingteam één centraal platform waarin alle marketingactiviteiten samenkomen. Je beheert vanuit Marketing Cloud bijvoorbeeld al je social mediacampagnes en marketingfunnels en andere geautomatiseerde workflows, maar verstuurt ook eenvoudig sms’jes, appjes of pushmeldingen naar klanten. Zo kun je op een efficiënte manier kanaaloverstijgend aansluiten bij jouw klant in elke fase van de customer journey.

    #2 Leadkwalificatie en AI-forecasts

    Alle data van prospects en interacties via verschillende kanalen, komen samen in één datamanagementplatform. Zo krijg je een veel completer beeld van jouw potentiële klanten en kun je op basis van data leads kwalificeren. Het gevolg? Sales kan zijn tijd steken in warme leads, die klaar zijn voor het nemen van een aankoopbeslissing. Maar de echte winst zit ‘m in de toepassing van kunstmatige intelligentie, waarmee je op basis van je pijplijn nauwkeurige voorspellingen krijgt over toekomstige omzetten. Zo kun je eerder en beter anticiperen en word je niet meer verrast door groei.

    #3 Optimaliseer je klantbeleving

    Je koppelt Marketing Cloud eenvoudig met andere Salesforce-tools, zoals Service Cloud en Sales Cloud. Zo zie je als marketeer bijvoorbeeld dat die ene klant gisteren nog gefrustreerd belde met een servicemedewerker, waardoor je die enthousiaste geautomatiseerde mail vol cross- en upsellmogelijkheden event uitstelt.

    Aan de slag met Saleforce Marketing Cloud

    Wil jij je marketingprocessen ook beter, efficiënter en voorspelbaarder maken? De consultants van Welisa denken inhoudelijk mee over slimmere marketingprocessen en richten Salesforce Marketing Cloud voor je in, zodat jouw marketingteam kan focussen op het vullen van de pijplijn.

    Delen
    • Deel via Facebook
    • Deel via Twitter
    • Deel via Linkedin
    • Delen via E-Mail
    Meer weten? neem contact op met Welisa!

    • Welisa
    • Contact
    • Kennis maken?
    • Linkedin
    • Instagram
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
    Scroll naar bovenzijde
    Stuur een bericht

    Of bel: 085 – 130 49 35

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.