• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • EN
  • NL
085 – 130 49 35

Salesforce Expertise

  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Marketing Cloud
  • Analytics Cloud
  • Experience Cloud
  • Pardot
  • Salesforce Maps
  • Salesforce Platform

Salesforce Solutions

  • Consultancy
  • PDF Butler
  • Conga Composer
  • Docusign
  • GetFeedback
  • Exact Integratie

Order Central

  • B2B Commerce Platform

Focus

  • Maakindustrie
  • Detailhandel & Consumptiegoederen
  • Automotive
  • Zakelijke dienstverlening

Other

  • Gezondheid & Welzijn
  • Agrosector
  • Goede Doelen
  • Communicatie & Media

Staat jouw industrie er niet tussen? Plan een telefoongesprek in en vraag om de mogelijkheden.

  • Support
  • Jobs
  • Over Welisa
  • Medior Salesforce Consultant
  • Customer Success Consultant
  • Salesforce Developer
  • Senior Salesforce Consultant
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Diensten
  • Branches
  • Klanten
  • Contact
  • Vacatures
  • Menu
  • Plan een afspraak
  • DIAS Software

    Sluit je een verzekering of hypotheek af, dan is de kans groot dat je adviseur werkt in de software van marktleider DIAS. De kansen die slimme software biedt, gunt DIAS zichzelf ook met Salesforce.

    Welisa implementeerde Salesforce zodat DIAS een compleet klantbeeld heeft.

    Sinds DIAS in het voorjaar losgekoppeld werd van UNIT4 en zelfstandig werd, moest de organisatie in korte tijd worden ingericht. Customer Succes Manager Richard van der Kamp vertelt dat alle afspraken en inzichten in klanten in de mailboxen van de collega’s stonden. ‘Daarom was mijn eerste opdracht om Salesforce te implementeren. We kozen ervoor om Salesforce zo breed mogelijk in te zetten. Dat betekent dat behalve de salesmensen ook consultants en support-medewerkers erin werken. Zodat je het totaalplaatje ziet van alle afspraken en communicatie met de klant.’

    'De organisatie moest in korte tijd worden ingericht.'

    Ook klanten loggen in

    Leads stroomlijnen is een van onze belangrijkste processen. Daarom hebben we nu alle informatie over klanten en hun abonnementen zoals vastgelegd in Exact Online in Salesforce staan, kunnen we taken aanmaken en komen nieuwe leads vanuit de website automatisch in het systeem. Verder zetten we alle supportactiviteiten erin.’ Bovendien kunnen de klanten van DIAS zelf ook inloggen in Salesforce. ‘Onze klanten gebruiken DIAS-software. Als ze daarover vragen hebben, kunnen ze inloggen in Salesforce voor antwoorden en al het instructiemateriaal in onze kennisbank.’

    No-nonsense

    Behalve de softwareontwikkelaars werkt bij DIAS iedereen met Salesforce, vertelt Richard. ‘De collega’s zijn overtuigd van het voordeel van Salesforce en ik zie het gebruik groeien. Het scheelt veel tijd. In een paar klikken weet je wat de stand van zaken bij een klant is.’ Het systeem kon binnen twee maanden al live, en nog een maand later waren ook de klanten aangesloten. De snelheid is een van de dingen die Richard waardeert in Welisa. ‘Ik zie het team van Welisa als collega’s. Onze bedrijven lijken op elkaar, we zijn allebei no-nonsense. Welisa werkt oplossingsgericht en de sfeer is heel prettig. En natuurlijk is er wel eens verschil van inzicht, maar daar heeft het mooie resultaat en de samenwerking nooit onder geleden. Ik kreeg er veel positieve energie van.’ Wat Richard betreft gaat DIAS Salesforce verder uitbreiden. ‘We hebben nu de basisprocessen in een helder systeem. De winst zit erin als je processen nog verder vastlegt.’

    Lees meer
    Delen
    • Deel via Facebook
    • Deel via Twitter
    • Deel via Linkedin
    • Delen via E-Mail
    Meer weten? Neem contact op met Welisa!
    Martijn Potman
    Meer informatie
    085 – 130 49 35
    Stuur een bericht

    Milestones voor DIAS Software

    Workflow Management

    Integratie met je finance applicatie

    Help- & Support-websites

    100% controle over jouw primaire proces

    Account & Task Management

    Interne processen

    Salesproces

    Sales & klantinzicht

    Bekijk alle milestones

    Welisa inspiratie

    • Nieuws
    • Support
    • Neem contact op
    • Plan een afspraak
    • Klantenportaal
    • Linkedin
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
    SIEPLO Peters Koelwagens
    Scroll naar bovenzijde

    Stuur een bericht

    Of bel: 085 – 130 49 35
    Stuur een bericht

    Of bel: 085 – 130 49 35

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Deze website gebruikt cookies om je de beste ervaring te bieden. Stem in met de cookies door op 'accepteer cookies' te klikken.