Interne processen
Je werkt voor je klant, maar je interne organisatie vraagt de meeste aandacht. Dat is niet zo vreemd. Gelukkig zijn er talloze manieren om je interne processen efficiënter en foutloos te laten verlopen.
Lees hieronder met welke oplossingen Welisa je kan helpen te verbeteren.
100% controle over jouw primaire proces
Jouw business is uniek, anders bestond je bedrijf niet. Wij helpen je jouw primaire bedrijfsproces in Salesforce te structureren. En we doen dat supergoed. Je krijgt de volledige controle (dus minder fouten) en boekt tijdwinst.
Nog efficiënter werken met Lightning Experience
Als Welisa je helpt met de overgang naar deze nieuwe gebruikersinterface, krijg je de nieuwste en snelste features en ben je klaar voor de toekomst.
Grip op je projecten
Dé tool om je projecten stroomlijnen. Niet zomaar een CRM, maar 1 systeem waarin alle ins en outs te vinden zijn. Van projectintake tot orderstatus en van de communicatie met je klanten tot de interne taakverdeling.
Subscription Management
Biedt jouw bedrijf diensten in abonnementsvorm aan? Dat vraagt om een specifieke inrichting van je CRM-processen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan je offertetraject, het behouden van je 360 graden klantbeeld, en je maandelijkse facturatie.
Single-Sign-On
Eenmalig inloggen is een verademing als je werkt in verschillende applicaties binnen hetzelfde netwerk. Gelukkig is die oplossing heel vaak toe te passen: door het Salesforce-wachtwoord op de andere applicaties toe te passen, of een extern wachtwoord te gebruiken om in Salesforce in te loggen.
Integratie met je finance applicatie
Hoe meer financiële stromen je krijgt, hoe prettiger het is als bijvoorbeeld die facturen vanzelf verstuurd worden. Door een goede integratie tussen Salesforce en je finance applicatie krijg je een steeds meer controlerende rol in deze processen. Je hoeft dus niet meer alles handmatig te doen.
Voorraadbeheer
Je wilt toch niet handmatig de voorraad bijwerken na een deal? Welisa heeft klanten geholpen om projecten die gewonnen en geleverd worden via Salesforce, direct worden verwerkt in de voorraad.
Workflow Management
Met Salesforce hebben we simpelweg de mogelijkheid om alles te automatiseren. Moeten drie afdelingen in je bedrijf tegelijk aan de slag na een gebeurtenis? Geen probleem met deze toepassing, alle informatie is voor iedereen beschikbaar.
Sales & klantinzicht
Klanten krijgen, dat is waarschijnlijk jouw eerste prioriteit. Van offerte tot opvolging: Welisa kan op verschillende manieren jouw sales slimmer inrichten.
Offertes 2.0
Kosten offertes jouw medewerkers erg veel tijd? Welisa heeft verschillende intelligente oplossingen gebouwd om offertes uit te sturen.
Salesproces
Een klassiek struikelblok in veel organisaties is de opvolging van je leads. Hoe zorg je ervoor dat ze op tijd worden nagebeld? Potentie zien is punt 1, goed opvolgen is punt 2. Terwijl je zonder die 2 nergens komt. Wij helpen je het salesproces overzichtelijk te maken!
Account & Task Management
Volledig inzicht in je klanten zorgt ervoor dat je ze goed kunt bedienen en proactief kunt helpen. Met deze toepassing zie je de complete historie van je bestaande klanten op een rij. Én je kunt eenvoudig taken toewijzen en afvinken.
Klantenbinding
Je klant is binnen. En dan? Welisa zorgt er met gebruiksvriendelijke én klantvriendelijke Salesforce-toepassingen voor dat je jouw klanten binnenhoudt.
Laat je klanten eenvoudig afrekenen
Maak het je klanten mogelijk om direct te betalen! Dat is voor iedereen praktisch. Bijvoorbeeld via een betaallink in de offerte of door het koppelen van hosted payment aan je B2B-webshop of community.
Marketing automation
Communiceer goed en automatisch met je klant! Zo houden we jouw klanten betrokken. Daarnaast optimaliseer je slagingskansen en klanttevredenheid én bouw je aan customer journeys.
Klantsupport
Alle klanten hebben nazorg nodig. Ook die van jou. Klanten bellen met vragen, klachten en verzoeken en dat kost tijd. Met support-oplossingen zoals Chat en Knowledge Management helpt Welisa je jouw Customer Service goed in te richten en zo tijd te besparen.
Help- & Support-websites
Welisa is zeer ervaren in het inzetten van Help- en Support-websites. Een efficiënt en effectief middel, omdat je hiermee jouw klanten op grote schaal kunt bedienen bij vragen en ondersteuning.
Samenwerken met andere partijen
Hoe meer je werkt met externe partijen en hoe groter je bedrijf wordt, des te zinvoller is het om mensenwerk te automatiseren. Zodat je tijdwinst boekt en minder repeterend werk hoeft te doen.
Integraties
Jouw Salesforce-pakket kan verbinding maken met externe pakketten, tools en informatie waarmee je anders handmatig aan de slag moet.
Single-Sign-On
Eenmalig inloggen is een verademing als je werkt in verschillende applicaties binnen hetzelfde netwerk. Gelukkig is die oplossing heel vaak toe te passen: door het Salesforce-wachtwoord op de andere applicaties toe te passen, of een extern wachtwoord te gebruiken om in Salesforce in te loggen.
Docusign
Onderteken automatisch digitaal al je relevante documenten.
Custom app-development
Bij Welisa kun je terecht voor Salesforce-implementaties. Dat kan eenvoudig zijn, maar ook het kunnen ook complexe vraagstukken zijn zoals specifiek app-development, bijvoorbeeld voor een ingewikkeld offerteproces.
App-ontwikkeling op Salesforce-platform
Er zijn fantastische mogelijkheden voor applicaties in Salesforce. Op maat voor jouw bedrijf. Welisa heeft hiervoor alle kennis in huis en werkt continu aan specifieke oplossingen voor klanten. Waar kun je aan denken?
Mobile app-ontwikkeling
Kun jij niet meer zonder je smartphone? Dan wil je ook onderweg goed met Salesforce werken. We kunnen Salesforce toegankelijk maken op je smartphone, maar bouwen ook mobile apps op maat.
Social Customer Service
Interactie met klanten verloopt steeds vaker via social media zoals Facebook en Twitter. We zorgen ervoor dat dit via jouw Salesforce-omgeving verloopt, zodat je een volledig klantbeeld houdt.