• EN EN EN en
  • NL NL NL nl
  • NL
  • EN
085 – 130 49 35
Onze oplossingen
  • Marketing Cloud
  • Sales Cloud
  • Service Cloud
  • Experience Cloud
  • Tableau
  • Pardot
  • Field Service Lightning
  • CPQ
  • Manufacturing Cloud
  • OrderCentral
  • Custom Development

Onze services

  • Strategie & advies
  • Ontwerp & implementatie
  • Integraties & development
  • App development
  • Training & adoptie
  • Managed services & support

Partner in

  • Salesforce B2B partner
  • Salesforce implementatie partner
  • Salesforce integratie partner
  • Salesforce development partner
  • Salesforce training

Kies je branche

  • Manufacturing
  • Health & life
  • Automotive
  • Technology
  • Retail

Hierboven open je per branche een user case. Check alle klantverhalen via ‘cases’ in het hoofdmenu.

  • Contact
  • Support
Welisa | Salesforce Partner - Wij optimaliseren bedrijfsprocessen met Salesforce
  • Solutions
  • Services
  • Cases
  • Welisa
  • Vacatures
  • Blog
  • Contact
  • Menu
  • Kennis maken?
  • Dutch Farmer Solutions

    Van mest naar water. Dat is de missie van Dutch Farmer Solutions. Met hun mestverwerkingsinstallatie op het boerenerf vermindert de stikstofuitstoot meer dan 90%.

    Welisa implementeerde binnen vijf weken Salesforce voor sales en marketing.

    #food&agro

    Gebruiksvriendelijk Salesforce

    De ambitieuze startup kon zijn lancering in Nederland niet beter timen. Juist toen de stikstofproblematiek de boeren naar het Haagse Malieveld dreef, kwam Dutch Farmer Solutions (DFS) naar Nederland met een veelbelovende mestverwerkingsinstallatie. Met zijn grootse groeiplannen viel directeur Oscar van Leeuwen direct voor Salesforce. ‘Ik wilde een CRM-systeem dat eenduidig is en uitrolbaar is over de grens. Want de eerste aanvragen uit het buitenland komen al binnen.’ DFS verkoopt mestverwerkingsinstallaties aan boeren, die graag in hun eigen taal praten en werken. ‘Wanneer we straks ook werken met boeren in niet-Engelstalige landen, is het fijn als processen in het systeem herkenbaar zijn. Salesforce is heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Je hoeft de taal niet te kennen om te kunnen snappen wat er gaande is.’

    ‘Onze collega’s krijgen door Welisa’s manier van werken zin om met Salesforce aan de slag te gaan’

    Gebruikers enthousiast

    Na de kennismaking met Welisa waren de stappen snel gezet. Binnen vijf weken had Welisa Salesforce voor sales en marketing bij DFS draaiend. ‘De match met Welisa was er direct’, vertelt Oscar. ‘Het is een heerlijk laagdrempelig team, dat bereid is steeds weer van alles uit te leggen aan een digibeet als ik. Doordat Welisa heel nauw met onze mensen optrekt, zorgen ze ervoor dat Salesforce centraal in onze organisatie komt te staan. Welisa geeft de gebruikers autoriteit. Iedereen kan de achterkant zien en snappen, zowel onze analitici als de investeerder en de accountant. Zo krijgen onze collega’s zin om ermee te werken.’

    App voor klanten

    Oscar wil uiteindelijk alle processen in Salesforce samenbrengen. Zoals Research & Development, dat nu nog op een aparte cloudserver staat. Ook ziet Oscar een app voor zich, uiteraard gekoppeld aan Salesforce, die de klant leert hoeveel mest ze verwerken. En dat is voor DFS zelf natuurlijk ook handig. ‘Daarmee krijgen wij inzicht in de salesfunnel.’

    Delen
    Bekijk alle cases

    Rienus Ritskes

    Weten wat we voor jou kunnen betekenen?

    Bel 085 – 130 49 35

    Neem contact op

    • Welisa
    • Contact
    • Kennis maken?
    • Linkedin
    • Instagram
    • Algemene voorwaarden
    • Disclaimer
    • Privacy
    Scroll naar bovenzijde
    Stuur een bericht

    Of bel: 085 – 130 49 35

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.